Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingový mix 7PKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Factors Influencing Impulse Buying in Retail Stores
(Nino Giorgadze)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45985 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
(Somya Bhatnagar)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57903 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Consumer Buying Behavior
(Harigovind Gopinatha Kaimal)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/lgj9p/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Consumer Buying Behaviour
(Tanvi Raval)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//kjyb6c// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Buying Behavior of Indian Consumers
(Sanjaye Prassad Gopalswamy Dhanalakshmi)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dhw1u/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
(Eliška Zaoralová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lg12q/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
(Veronika Blaniková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/diqw5/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
(Šárka Egermaierová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zqx2m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
(Kateřina Hanišová)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/f5fh5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma