Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Politický marketing strany Most-Híd: Porovnanie politického marketingu strany v parlamentných voľbách v rokoch 2010 a 2012
(Judita Balázsyová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/56324 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Strana maďarskej komunity a MOST-HÍD: Konflikt uprostred menšiny?
(Karin Sólymosová)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y6ov4/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Vývoj Strany maďarské koalice po volbách 2006
(Vojtěch Zachar)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ntybm/ | Mezinárodní teritoriální studia / Politologie | Práce na příbuzné téma