Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Co-brandingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analysis of co-branding strategies in the fashion industry - The case of H&M group
(Aizada Kalmahan)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3m07te// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Analysis of co-branding strategies in the fashion industry - The case of H&M group
(Aizada Kalmahan)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3m07te// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The application of Marketing within a company - case study of H&M
(Inna Assa Diallo)2013, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//h4qdsd// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Analysis of co-branding strategies in the fashion industry - The case of H&M group
(Aizada Kalmahan)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3m07te// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
(Pavlína Votočková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71227 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma