Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Co-branding

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Analysis of co-branding strategies in the fashion industry - The case of H&M group
 (Aizada Kalmahan)

2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//3m07te// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Analysis of co-branding strategies in the fashion industry - The case of H&M group
 (Aizada Kalmahan)

2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//3m07te// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

The application of Marketing within a company - case study of H&M
 (Inna Assa Diallo)

2013, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//h4qdsd// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Analysis of co-branding strategies in the fashion industry - The case of H&M group
 (Aizada Kalmahan)

2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//3m07te// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
 (Pavlína Votočková)

2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/71227 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma