Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele
(Veronika ÁBELOVÁ)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//txx8is// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
(Michaela Kadlecová)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//dlfgr0// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Podprahová reklama z pohledu psychologie
(Lenka Kafková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73632 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Efektivita reklamy v neuromarketingu
(Kateřina Lazarčíková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kwlsm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých
(Michaela Fílová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vytn0/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na studenty vysoké školy
(Xenie Ulrichová)2012, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//3qx4yy// | Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku | Práce na příbuzné téma
Podprahová reklama
(Sára Štětková)2015, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jzxhg/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých
(Michaela Fílová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vytn0/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele
(Veronika ÁBELOVÁ)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//txx8is// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
(Veronika MÖWALDOVÁ)2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//0679lj// | Specializace v pedagogice / VV SV se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma