Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
(Alfred Czital)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//c87blu// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
(Jakub Žďárský)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//7v38cn// | Systémové inženýrství a informatika / | Práce na příbuzné téma
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
(Josef Cach)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83307 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Brand identity
(Vojtěch Vejlupek)2023, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//8w1aqr// | Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi | Práce na příbuzné téma
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
(Lenka Bečičková)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jj83s/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
(Štěpánka Jakubcová)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tvkcy/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
(Jana Kořenková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/l5vy7/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky
(Šárka Hamplová)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ykqi8/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
(Kateřina Pořízková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hn9iy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma