Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
(Tereza Čábelová)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//vm611u// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
(Vendula Karešová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//byxjpc// | Veřejná správa a regionální rozvoj - k.s. Hradec Králové / | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
(Ondřej Heimerle)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5x3l9g// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
(Adéla Karmazínová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8mzmxc// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
(Jakub Landsmann)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//dyb69z// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Matěj Pajma)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//b19wu2// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské vnímání kvality produktů privátních značek maloobchodního řetězce Albert
(Barbora Petráčková)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//jkz49t// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
(Diliara Abdiukhanova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90039 | Management / | Práce na příbuzné téma
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
(Gasan Gasanov)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84567 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma