Theses on the same topic (having an identical keyword):
"private label" vyrobceKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
(Iuliia Trofimchuk)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76703 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Analýza vnímání maloobchodní značky
(Pavla Žáková)2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/80153 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Fenomén privátní značky a nástroje jeho marketingové podpory
(Václav Bartoš)2009, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sw6hm/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Analýza postojů zákazníků k maloobchodní značce
(Kateřina Kašná)2010, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/79479 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Porovnání vnímání české značky a maloobchodní značky
(Zdeňka Zavadilová)2010, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/79434 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic