Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
(km)Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Výškové a polohové zaměření silnice č. II/474 (stan. 19,068 km až 21,421 km) a silnice č. II/47215 (stan. 0,000 km až 1,000 km) včetně posouzení jejich aktuálního stavu
(Lukáš Holeša)2011, Diplomová práce, Hornicko-geologická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/86491 | Geodézie a kartografie / Inženýrská geodézie | Práce na příbuzné téma
Výškové a polohové zaměření silnice č. III/47214 (stan. 0,800 km až 2,650 km) a silnice č. III/47215 (stan. 0,000 km až 1,000 km) včetně posouzení jejich aktuálního stavu
(Lukáš Honc)2014, Diplomová práce, Hornicko-geologická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/103171 | Geodézie a kartografie / Inženýrská geodézie | Práce na příbuzné téma
Výškové a polohové zaměření silnice č. III./47214 (stan. 2,300 km až 5,536 km) a silnice č. II/47215 (stan. 0,000 km až 1,000 km) včetně posouzení jejich aktuálního stavu
(Jozef Sroka)2010, Diplomová práce, Hornicko-geologická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/82376 | Geodézie a kartografie / Inženýrská geodézie | Práce na příbuzné téma
Výškové a polohové zaměření silnice č. II/474 (stan. 31,999 km až 34,352 km) a silnice č. III/47215 (stan. 0,000 km až 1,000 km) včetně posouzení jejich aktuálního stavu
(Michal Tatarka)2012, Diplomová práce, Hornicko-geologická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/92096 | Geodézie a kartografie / Inženýrská geodézie | Práce na příbuzné téma
Výškové a polohové zaměření silnice č. III./47214 (stan.0,800 km až 2,300 km) a silnice č. II/474 (stan. 19,068 km až 21,421 km) včetně posouzení jejich aktuálního stavu
(Petra Sládková)2010, Diplomová práce, Hornicko-geologická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/82351 | Geodézie a kartografie / Inženýrská geodézie | Práce na příbuzné téma
Výškové a polohové zaměření silnice č. III/47214 (stan. 0,800 km až 2,300 km) a silnice č. II/474 (stan. 19,068 km až 21,421 km) včetně posouzení jejich aktuálního stavu
(Igor Pachlopník)2009, Diplomová práce, Hornicko-geologická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/74336 | Geodézie a kartografie / Inženýrská geodézie | Práce na příbuzné téma
Výškové a polohové zaměření silnice č. III/47214 (stan. 2,300km až 5,536km) a silnice č. III/47215 (stan. 0,000 km až 1,000 km) včetně posouzení jejího aktuálního stavu.
(Jan Novosad)2009, Diplomová práce, Hornicko-geologická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/74337 | Geodézie a kartografie / Inženýrská geodézie | Práce na příbuzné téma
Rekonstrukce železniční trati Olomouc hl.n. - Nezamyslice mezi km 69,877 a km 75,583 včetně návrhu technologie prací
(Lucie Fabiánová)2013, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//mv4rlg// | Stavební inženýrství / | Práce na příbuzné téma
Antropogenní vlivy na vodním toku Satina, v 0 ř.km až 5,5 ř.km
(Karel Trčka)2019, Diplomová práce, Hornicko-geologická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/137434 | Nerostné suroviny / Environmentální inženýrství | Práce na příbuzné téma
Ovladatelnost třínápravového autobusu při zvýšeném rychlostním limitu odlehčení 3. nápravy z 30 km/h na 62 km/h.
(Petr Uhlíř)2019, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//r26s7s// | Dopravní technologie a spoje / Dopravní prostředky: Silniční vozidla | Práce na příbuzné téma