Theses on the same topic (having an identical keyword):
\brandsKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
(Sofia Kornas)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84513 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Counterfeiting: Fake Goods Production and its Impact on the Market of Luxury Brands in the U.S.A. and China
(Ariuna Choizhalsanova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82859 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic
Understanding the contribution of sustainability practices of fast fashion brands to the decision-making journey of GenZ in Bavaria Germany
(Julia Roedel)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93660 | International Management / | Theses on a related topic
Niche cosmetic brands decising making on international expansion
(Anna Marie Christel Penelope Schörnich)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92275 | International Business / | Theses on a related topic
Impact of Brands on Consumer Behaviour. A cross-generation Analysis.
(Michaela Lukačínová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82833 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
How can Chinese sportswear and equipment brands use ethnocentrism to attract young Chinese consumers?
(Wenkai Su)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ow7bm2// | Economics and Management / | Theses on a related topic
The impact of social media on B2B brands
(Veronika Blatská)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91020 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
(Andrea Maria Ivanof)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85945 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic