Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
\brandsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Counterfeiting: Fake Goods Production and its Impact on the Market of Luxury Brands in the U.S.A. and China
(Ariuna Choizhalsanova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82859 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
(Ülkem Altunbulak)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91014 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Impact of Brands on Consumer Behaviour. A cross-generation Analysis.
(Michaela Lukačínová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82833 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Understanding the contribution of sustainability practices of fast fashion brands to the decision-making journey of GenZ in Bavaria Germany
(Julia Roedel)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93660 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Niche cosmetic brands decising making on international expansion
(Anna Marie Christel Penelope Schörnich)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92275 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Ekonomické aspekty inovace ve společnosti Ultra Premium Brands - Central Europe s. r. o.
(Michaela Maršálková)2021, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//05sav2// | Ekonomika podniku / | Práce na příbuzné téma
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
(Daria Ulianova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88935 | International Business / | Práce na příbuzné téma
A comparison of Kotler's and Sharp's theories: Are the customer bases of brands different?
(Karina Trang Luongová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93797 | International Management / | Práce na příbuzné téma