Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
\onlineKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání kvality a intimity přátelství při komunikaci pouze online
(Karolína Kleinová)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rbi14/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas | Práce na příbuzné téma
Online vyučování u dětí ze sociálně znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí z pohledu vyučujících
(Anna Janoušková)2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zuj1o/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
(Klíčová Klíčová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/fqp1q/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
(Nijat Alizada)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w5ydu/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
(Klíčová Klíčová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/fqp1q/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
(Mikuláš Hrubý)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oc5h5/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Cross-Cutting Online Political Discussions in Times of Crisis: The Perception and Implications of Incivility, and Intolerance
(Martina Novotná)2023, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/udmsu/ | Mediální a žurnalistická studia / | Práce na příbuzné téma
Efektivita online marketingu malé firmy
(Mikuláš Hrubý)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ncqxf/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
(Milan Tkáč)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vlrmv/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití online marketingu v gastronomických službách
(Lucie Kondelíková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/qy66j/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma