Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
3d herni prvkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
(Petr Klouček)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//jlsoio// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Tvorba 3D herních komponent hybridní deskové hry
(Jakub Minařík)2023, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/150239 | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Vývoj 3D hry v enginu Unity
(Ivan Usachev)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//20ggys// | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Navigační systém v Unity3D
(Ondřej URBANČÍK)2024, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//pwjv73// | Aplikovaná informatika / Umělá inteligence | Práce na příbuzné téma
Generovaná 3D hra v Unity
(Patrik SZKANDERA)2019, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//rcz9o5// | Informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma
Sociální aplikace pro komunitní server s 3D interaktivním rozhraním
(Petr Macek)2017, Bakalářská práce, Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//3td0iq// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Využití 3D myši v herním systému
(Martin Kuriplach)2013, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dz2it/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma
Vývoj aplikace 3D bludiště ve Windows Forms
(Jan Cihelka)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//99nkwy// | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Analýza 3D kinematiky pohybu ve stolním tenise v běžném prostředí a virtuální realitě
(Miroslav PTÁČEK)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//jbv68z// | Tělesná výchova a sport / | Práce na příbuzné téma
Procedurálne generovanie 3D terénu s využitím marching cubes algoritmu pomocou GPU
(Maroš Müller)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89557 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma