Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
a brand evaluationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
EVALUATION OF THE IMPACT OF ADVERTISEMENT ON CONSUMER BEHAVIOUR
(Tej Vipul Gajjar)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ujoyo0// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti
(Lucie FACKENBERGOVÁ)2010, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//h69whr// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Strategie při koupi a prodeji značek - obacné přístupy a případové studie
(Kateřina Peroutková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zekc2/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
(Luboš Caninec)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/cu1ig/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Evaluation of brand management
(Lucie Dudáková)2013, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//aedjg5// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti
(Aneta Üvegešová)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//dsyqjk// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma