Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
a gameKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Defining, Developing, and Deploying a Digital Game-based Learning Experience for a Literature Class
(Patrik Míša)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sutj6/ | Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / | Práce na příbuzné téma
A Game-Playing Algorithm for Briscola
(Samuel Gazda)2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rfvzn/ | Informatika / Umělá inteligence a zpracování přirozeného jazyka | Práce na příbuzné téma
Localisation Typology as a New Approach to Video Game Localisation Analysis: A Case Study of Assassin’s Creed Odyssey
(David Kolbábek)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hn1ky/ | Překladatelství anglického jazyka / | Práce na příbuzné téma
The Narrative of Dream SMP: A group of people living an adventure in a video game?
(Lucie VOTAVOVÁ)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//nt6uo6// | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma
Translation and Analysis: Breaking Down the Syntactic Structure of a History Game "Assassin’s Creed Odyssey"
(Adéla Svobodová)2023, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aonvd/ | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / | Práce na příbuzné téma
Concept of a language-game as the foundation for utility
(Michal Fritz)2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ric9g/ | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / | Práce na příbuzné téma
Význam nových médií a game-based learningu ve speciální pedagogice
(Dominik Pokora)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/thh76/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Materiální a abstraktní limitní faktory game designu a jejich vliv na popularitu hry v rámci hráčské komunity
(Filip Daňhel)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o21vp/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Implementation of Grover's algorithm to find the solution of a simplified Sudoku game using a quantum computer
(Jan Hlisnikovský)2024, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153688 | Výpočetní a aplikovaná matematika / | Práce na příbuzné téma
Development process of a successful indie game
(Dennis Fischer)2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB13854 | Specialization in Pedagogy / Multimedia Graphic Design | Práce na příbuzné téma