Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

a game

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)
Defining, Developing, and Deploying a Digital Game-based Learning Experience for a Literature Class
 (Patrik Míša)

2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/sutj6/ | Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / | Práce na příbuzné téma

A Game-Playing Algorithm for Briscola
 (Samuel Gazda)

2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rfvzn/ | Informatika / Umělá inteligence a zpracování přirozeného jazyka | Práce na příbuzné téma

Localisation Typology as a New Approach to Video Game Localisation Analysis: A Case Study of Assassin’s Creed Odyssey
 (David Kolbábek)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hn1ky/ | Překladatelství anglického jazyka / | Práce na příbuzné téma

The Narrative of Dream SMP: A group of people living an adventure in a video game?
 (Lucie VOTAVOVÁ)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//nt6uo6// | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma

Translation and Analysis: Breaking Down the Syntactic Structure of a History Game "Assassin’s Creed Odyssey"
 (Adéla Svobodová)

2023, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/aonvd/ | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / | Práce na příbuzné téma

Concept of a language-game as the foundation for utility
 (Michal Fritz)

2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ric9g/ | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / | Práce na příbuzné téma

Význam nových médií a game-based learningu ve speciální pedagogice
 (Dominik Pokora)

2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/thh76/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Materiální a abstraktní limitní faktory game designu a jejich vliv na popularitu hry v rámci hráčské komunity
 (Filip Daňhel)

2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o21vp/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Implementation of Grover's algorithm to find the solution of a simplified Sudoku game using a quantum computer
 (Jan Hlisnikovský)

2024, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/153688 | Výpočetní a aplikovaná matematika / | Práce na příbuzné téma

Development process of a successful indie game
 (Dennis Fischer)

2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB13854 | Specialization in Pedagogy / Multimedia Graphic Design | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)