Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
a private labelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
(Charlotte Segebarth)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55730 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
(Iuliia Trofimchuk)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76703 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
(Jan Kubačka)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/m3o9z/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Analýza silných a slabých stránek prodejní činnosti společnosti TESCO Stores ČR a.s.
(Petr Hausdorf)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hifal/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Privátní značka a chování spotřebitele
(Jaroslava Bařinová)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9cnc3u// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix společnosti SAINT-GOBAIN Bulding Distributions CZ, a.s. - zdroj konkurenční výhody
(Jaroslava Tesárková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awt12/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Fannie Mae a hypotéční krize
(Milan Hokr)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58051 | Finance a účetnictví / Bankovnictví a pojišťovnictví | Práce na příbuzné téma
From private labels to the creation of own labels
(Agathe Lesage)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//62nq22// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Fenomén privátní značky a nástroje jeho marketingové podpory
(Václav Bartoš)2009, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sw6hm/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Úloha a význam privátní značky v marketingu
(Václav Bartoš)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/anjer/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma