Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
a productKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Diferenciace podoby a užití product placementu, aneb autorský producentský přístup Miloslava Šmídmajera
(Zuzana Krupová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eqz61/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Product Placement a jeho vliv na marketingovou komunikaci ve světě počítačových her, filmů a podobných médií
(Lukáš Bartoň)2024, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//tarfpm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Kognitivní procesy spotřebitele a rozpoznávání product placementu na sociálních sítích
(Eva Ebermannová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s6nnb/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
(Yuliya Laas)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b8dth/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a realizace produktu za účelem ověřování a certifikace v oblasti kybernetické bezpečnosti dle platných mezinárodních standardů a legislativy České republiky
(Michal Hager)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM4215 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu a product placement
(Barbora Krakešová)2015, Diplomová práce, CEVRO Institut
• https://is.vsci.cz/th/jjcpr/ | Soukromoprávní studia / Obchodněprávní vztahy | Práce na příbuzné téma
Business plan for the production of a mono-brand product
(Kseniia Fedorishcheva)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/py03q/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
A selecting of a suitable CHARTIS EUROPE S.A. product by using multi criteria decision making
(Nikola Jirousková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/32541 | Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii | Práce na příbuzné téma
Lone Wolves as a Product of Extremist Islamist Groups
(Viktor DUTKO)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//i944k3// | Mezinárodní vztahy a bezpečnost / Mezinárodní vztahy a bezpečnost / Politická komunikace a politický marketing | Práce na příbuzné téma