Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
a trademarkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vybrané aspekty reformy známkového práva v rámci EU a jejich promítnutí do zákona o ochranných známkách
(Guziur Guziur)2022, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hmtup/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Leveraging Intellectual Property Search Systems: A study on Trademark Portfolio Management for Portuguese and French Wineries
(Mafalda Cristina Correia Moreira)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94332 | Information Systems Management / | Práce na příbuzné téma
Trademark infringement and secondary liability for counterfeit goods with the special focus on the fashion trade in online market places
(Ekaterina KAPUSTINA)2021, Diplomová práce, Právnická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//5ef67d// | International and European Law / | Práce na příbuzné téma
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Trademark Jerry Bruckheimer (produkční, propagační a distribuční strategie)
(Luděk Havel)2006, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zc42x/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Unikátní postavení značky na trhu a možnosti jeho udržení.
(Jessica Vojta)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/vssds/ | Ekonomika a management / Management organizací | Práce na příbuzné téma
Registrovaná a neregistrovaná ochranná známka v českom a americkom právnom systéme
(Lenka Koláriková)2010, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eoez4/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Strategická pozice značky a její definování v konkurenčním prostředí
(Tereza Froňková)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14209 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Problematika obchodní značky a její význam z regionálního pohledu
(Libor Slavata)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lc6sz2// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma