Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

a trademark

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Vybrané aspekty reformy známkového práva v rámci EU a jejich promítnutí do zákona o ochranných známkách
 (Guziur Guziur)

2022, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hmtup/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma

Trademark infringement and secondary liability for counterfeit goods with the special focus on the fashion trade in online market places
 (Ekaterina KAPUSTINA)

2021, Diplomová práce, Právnická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//5ef67d// | International and European Law / | Práce na příbuzné téma

Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
 (Tamara Saakova)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma

Trademark Jerry Bruckheimer (produkční, propagační a distribuční strategie)
 (Luděk Havel)

2006, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zc42x/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma

Unikátní postavení značky na trhu a možnosti jeho udržení.
 (Jessica Vojta)

2019, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/vssds/ | Ekonomika a management / Management organizací | Práce na příbuzné téma

Registrovaná a neregistrovaná ochranná známka v českom a americkom právnom systéme
 (Lenka Koláriková)

2010, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/eoez4/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma

Strategická pozice značky a její definování v konkurenčním prostředí
 (Tereza Froňková)

2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/14209 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Problematika obchodní značky a její význam z regionálního pohledu
 (Libor Slavata)

2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//lc6sz2// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma