Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
a. s. brandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
(Kristýna Kepková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ucqsz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
(Luboš Caninec)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/cu1ig/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
(Elena Chadžieva)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z6a19d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující zapojení do příspěvků značky Triola, a. s. na Instagramu.
(Ilhem MAABEDOVÁ)2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//jigozn// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců
(Filip Húšť)2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k6362v// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR initiative
(Mirjamol Mamatov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93693 | Management / | Práce na příbuzné téma
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
(Markéta Vrbíková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86696 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Budovanie značky a image vo firme Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
(Roman Česnek)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ta82x/ | Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti Madeta, a.s. pro značku Romadur
(Vilém Kulhavý)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81804 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Efektivní vzdělávání ve společnosti Raiffeisenbank a.s.
(David Odvárka)2020, Bakalářská práce, AKADEMIE STING
• https://is.sting.cz/th/m1tiy/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma