Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertisement argumentationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
(Ondřej Blažek)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p67pq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
(Veronika Štědráková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/olz15/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Negatívna kampaň v amerických prezidentských voľbách v rokoch 2000 a 2004
(Michaela Bočová)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g2968/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma