Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertisement campaignKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
(Gabriela Kratochvílová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dc9ov/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
(Alexandra Kargapolova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g03pw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Reklama ako prostriedok socializácie človeka
(Peter Kráľ)2010, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xco8y/ | Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře | Práce na příbuzné téma
Advertisement – new phenomenon of communication
(Ladislav Centár)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yyj2s/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
(Sergey Ioch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gr0el/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Případová studie tvorby reklamní kampaně
(Michaela Pánková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x2xaa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Příprava reklamní kampaně (psychologické aspekty)
(Veronika Sekyrová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a9q5p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kampaň a optimalizace pro vyhledávače internetového obchodu Cyklostore.cz
(Pavel Hennlich)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48454 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu
(David Kub)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gtylo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Projekt reklamní kampaně internetové firmy
(David Kub)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management organizací | Práce na příbuzné téma