Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertisement on social networksKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
(Zaur Seyidli)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4gl712// | Systems Engineering and Informatics / Informatics | Práce na příbuzné téma
Advertisement - the phenomen of communication
(Alexander Okonkwo)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nzvja/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
(Narmin Hanifayeva)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gu823/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
USE OF SOCIAL MEDIA IN THE TOURISM INDUSTRY
(Mohammad Danish Khan)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85018 | Aplikovaná informatika / Information Systems Management | Práce na příbuzné téma
Social media as a tool for business development applied to a selected company
(Yana Mussina)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//bg5bjv// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma