Theses on the same topic (having an identical keyword):
advertisementsKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Attention-Catching Devices in English Print Advertisements
(Kristýna Kubová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xqddc/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Theses on a related topic
Two Senses in a Pun, The Case of Print Advertisements
(Veronika Dvořáková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dhy7u/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Theses on a related topic
The Analysis of Person Deixis and Its Relation to Visual Images in Selected Advertisements
(Veronika Hradilová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sxyc7/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Theses on a related topic
English advertising slogans and their equivalents in Czech advertisements
(Alena Řezníčková)2013, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qzi8c/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Theses on a related topic
Multimodal Discourse Analysis of Print Advertisements: Neologisms and Metaphors in Advertising
(Magdalena Szczepanik)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uj1rf/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Theses on a related topic
Emotiveness in Printed Advertisements. Based on Discourse Analysis of Inflight Magazines.
(Petr Mařák)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nni34/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Theses on a related topic