Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertisementsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Two Senses in a Pun, The Case of Print Advertisements
(Veronika Dvořáková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dhy7u/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
English advertising slogans and their equivalents in Czech advertisements
(Alena Řezníčková)2013, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qzi8c/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Práce na příbuzné téma
Multimodal Discourse Analysis of Print Advertisements: Neologisms and Metaphors in Advertising
(Magdalena Szczepanik)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uj1rf/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Emotiveness in Printed Advertisements. Based on Discourse Analysis of Inflight Magazines.
(Petr Mařák)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nni34/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Information extraction from advertisements
(Jan Knotek)2011, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/roalf/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Persuasive Strategies in Health-Related Advertisements
(Katarína Šefčíková)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pchnj/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Attention-Catching Devices in English Print Advertisements
(Kristýna Kubová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aggdt/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma