Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
(Ivan Marousek)2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vd2e4/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
(Adela Pilátová)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwn9e/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
(Karel URBAN)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//qvptkt// | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
(František Vondrák)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89960 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Artificial Intelligence in Digital Advertising: Overview of industry 4.0 features adopted in advertising and their impact on the value chain
(Malgorzata Izabela Jablonska)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71334 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
(Leevi Pohjosmäki)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ue5xt/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The influence of printed humorous advertising on gender´s attention, memory, attitude toward advertising and brand. (Casse study: Libya and Czech Republic)
(Mohammed Boubaker Mehimed Boubaker)2015, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gg8g92// | Management / | Práce na příbuzné téma
The use and impact of advertising in social campaigns
(Sanaa Nabil Ali)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwqih/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Localization in Advertising
(Linda Hojgrová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vjwp7/ | Překladatelství anglického jazyka / | Práce na příbuzné téma
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
(Violina Radeva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wfgw1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma