Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
(Ernesto Triana Delgado)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/chy21/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Is the classic advertising era over?
(Veronika Volodina)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f20d1/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Effectiveness of online advertising: implications of information overload
(Anastasiya Beliakova)2025, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wfsw2/ | Business Management and Finance / | Práce na příbuzné téma
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
(Veronika Shipilova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zicd3/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Sexism in advertising
(Malika Tursun)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kgghz/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The use and impact of advertising in social campaigns
(Sanaa Nabil Ali)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwqih/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of advertising in the development of communities and society
(Ekaterina Guseva)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cw27s/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Localization in Advertising
(Linda Hojgrová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vjwp7/ | Překladatelství anglického jazyka / | Práce na příbuzné téma
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
(Oluwaseun Adekola Fasanya)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0git/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Native advertising – keď sa reklama začne skrývať
(Peter Hrnčiar)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/es4kq/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma