Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertising agenciesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Methods of recruitment and selection of employees with focus on advertising agencies
(Lenka Kůsová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nln7d/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Intenzivní a extenzivní faktory vývoje vybraných reklamních agentur
(Tomáš Kavalír)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qlmpe/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský záměr na trhu reklamních agentur
(Vendula Němcová)2017, Bakalářská práce, CEVRO Institut
• https://is.vsci.cz/th/ew4c1/ | Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika | Práce na příbuzné téma
Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity
(Daniela Nekolová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v745dt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Významné faktory akvizice ovlivňující spokojenost zaměstnanců a managementu reklamních agentur
(Kristina Klaudyová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86719 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Model závislosti firemní vize a procesního nastavení v komunikačních agenturách
(Zdenka Šunková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84454 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Tvorba a realizácia reklamnej kampane v komerčnej banke
(Diana Škultétyová)2013, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/y9108/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Řízení zakázek v malých reklamních agenturách
(Petra Kucinová)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//5n7jig// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Ad-thropology: etnografický výzkum reklamních agentur
(Pavel Nekoranec)2015, Diplomová práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//l62rc7// | Sociologie / Sociální antropologie | Práce na příbuzné téma
Webová prezentace reklamních agentur
(Petr Machát)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1tunf8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma