Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertising appealKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Martina Kissová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/era6b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
(Leoš Pajer)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qx3ia/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití apelu strachu v reklamě
(Jana Bartoňková)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9g62rs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama v sociálním marketingu
(Lenka Hrotíková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bto5g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využívání apelu strachu v sociální reklamě
(Jan Pácl)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//duwbtl// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma