Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertising appealsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Emoční apely a jejich využití v reklamě
(Jan Valuch)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xlp33/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Apely ve vánočních reklamách
(Markéta DOMANSKÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//40ascs// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Apel strachu v reklamě
(Aneta Lejčková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82534 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Apely v reklamě
(Robert Kaňovský)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ocqkil// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vizuální pozornost vůči emocionálním apelům v reklamě
(Eliška Novotná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87654 | Management / | Práce na příbuzné téma
Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí
(Kristina Šlachtová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0x9891// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
(Anežka Karvanová)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//01d6bx// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Die Sprache der Werbespots.
(Michala ULRICHOVÁ)2016, Disertační práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//zmbh8e// | Filologie / Německý jazyk | Práce na příbuzné téma
Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů (využití hodnotových typů S. Schwartze)
(Jana ROUBALÍKOVÁ)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c56sud// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Databáze emočních prvků v reklamě
(Filip Hlaváček)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jgcg8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma