Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertising artKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
(Milena Pelinková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fo6uz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Reklama na umění, umění v reklamě
(Pavlína Fiala)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gkdxs/ | Učitelství pro střední školy / Galerijní pedagogika a zprostředkování umění | Práce na příbuzné téma
Typológia vzťahov umenia a reklamy
(Veronika Marková)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vlubk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
(Daria Dymova)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mu36w/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Umenie nových médií vo Francúzsku z hľadiska stratégie online prezentácie a propagácie
(Christine Sylla)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g2jyy/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Umělecké dílo v reklamě
(Radek Kubák)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g54yi/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma
Umění a reklama - zaměření na tištěnou reklamu - vzájemné vztahy a vlivy, historický vývoj jevů
(Anna Talašová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kdo3g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama, jako umění ve veřejném prostoru
(Eliška Novotná)2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB13638 | Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání / Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání, Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Sémantika reklamy - umělecké intervence v mediálním prostoru
(Karolína Valešová)2009, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f8yt5/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Umění antireklamy. Literární tvorba Michala Hvoreckého jako projev kulturní, reklamní sabotáže.
(Barbora Ambrozová)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q04t4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma