Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertising bannedKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Multiagentový model vlivu reklamy na tržní cenu při nedokonalých informacích
(Richard Holinga)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kva88/ | Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické a statistické metody v ekonomii | Práce na příbuzné téma
Dvojí tvář zakázané reklamy: nekalá soutěž, nebo marketingový tah?
(Daniela Linhartová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/5689/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci
(Tereza Skoková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kg2e5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma