Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertising codeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Code-switching and Code-mixing as Persuasive Strategies in Advertising
(Zuzana Alcnauerová)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gd2ug/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Etika marketingového pracovníka
(Kristína Hermanovská)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r2ipm/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
(Ľuboš Kubena)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//66dity// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Etické limity reklamy
(Veronika Šilhanová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sltnw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
(Jana Beničáková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ed15e/ | Humanitní studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Reklama na internetu
(Adriana Hrušková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11642/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Etické kodexy reklamy u nás a ve světě
(Igor Filimonov)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fuivh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
(Adam Kurzok)2006, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/az2lc/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
(Michala Kislerová)2021, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwylh/ | Právní specializace / Obchodněprávní studia | Práce na příbuzné téma
Klamlivá reklama ako nekalosúťažné konanie
(Barbora Zubaľová)2013, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/t86if/ | Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře | Práce na příbuzné téma