Theses on the same topic (having an identical keyword):
advertising elementsKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
(Natália Belicová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oecs2/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Theses on a related topic
Advertising a coffee company: A case study of a coffee company highlighting the language elements of English language usage and interpretation.
(Anna KUČEROVÁ)2019, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//mvs0d1// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina | Theses on a related topic
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
(Shubham Prakash)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mjmg7l// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Theses on a related topic
Zu Unterschieden in deutschen und tschechischen Übersetzungen von Werbetexten der Automobilindustrie
(Filip Kopřiva)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j7njy/ | Překladatelství moderních evropských jazyků / Překladatelství němčiny | Theses on a related topic
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
(Lucie Komínková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81397 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Databáze emočních prvků v reklamě
(Filip Hlaváček)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jgcg8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Werbung in Lifestyle-Zeitschriften für Frauen im deutsch-tschechischen Vergleich
(Gabriela MOCKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//13bq5i// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Theses on a related topic
Interkulturní (stereotypy) prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
(Dominik Šlechta)2021, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//61b5ja// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Prvky lidového umění v reklamě
(Lucie Andrlíková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//abgxa4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
(Jakub Majerník)2023, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//lpccdz// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic