Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertising mediaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
(Valeriia Malakhovskaia)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90898 | Information Systems Management / | Práce na příbuzné téma
Media as enterprise
(Sofya Puzhaykina)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ijl51/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Entrepreneurship in media industry
(Irina Marmysh)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uhsxf/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Zvyšování tržeb pomocí PPC a Social Media reklam
(Timur Vagabov)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//a4obzn// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
English in Non-English-Medium Job Advertising: A Study on Impact and Implications
(Ibrahim Adeniji)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q11ovd// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Magnitute of Corporate communication with media
(Alyona Ilyushkina)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x9zpp/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
(Daniele Loi)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/azf4w/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
(Barbora BLAŽKOVÁ)2009, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//jfpm5g// | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro SŠ - Učitelství hudební výchovy pro SŠ | Práce na příbuzné téma
Native advertising – keď sa reklama začne skrývať
(Peter Hrnčiar)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/es4kq/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
USE OF SOCIAL MEDIA IN THE TOURISM INDUSTRY
(Mohammad Danish Khan)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85018 | Aplikovaná informatika / Information Systems Management | Práce na příbuzné téma