Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertising of dietary supplementsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
(Tereza Bártová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92078 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Sprachliche und außersprachliche Mittel der Werbung - Vergleich der deutschen und japanischen Werbung
(Pavlína Tesařová)2015, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a93uu/ | Filologie (čtyřleté) / Německý jazyk | Práce na příbuzné téma
Právní a etické otázky regulace reklamy (se zaměřením na doplňky stravy)
(Soňa Jweidová)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/6608 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma