Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertising procesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
KOMPLEXNÍ PROCES TVORBY REKLAMNÍHO VIDEA
(Jakub Říha)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57304 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
(Laura Probstnerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69426 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Ksenia Lyuleeva)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d4hdi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Proces tvorby reklamní kampaně
(Pavla Kuchařová)2010, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//avtbih// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Trends in Development of Advertising Language in the United States of America
(Vojtěch DUDA)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//kinzff// | Filologie / Anglická filologie | Práce na příbuzné téma
Creativity In Advertising Slogans Based On Word-Formation
(Tomáš Vörös)2010, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//8w3ccy// | Filologie / Anglický jazyk pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
The use of selected attention-drawing lexical devices in advertising slogans
(Zuzana Brožová)2014, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//sjxrdi// | Filologie / Anglický jazyk pro odbornou praxi | Práce na příbuzné téma
Vizuální vnímání světa: Úloha reklamy v uměleckém procesu
(Iva Katrušáková)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/efipj/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Reklamní tvorba: Kreativní procesy v průběhu výroby reklamního spotu od první ideji po finální verzi
(Agáta Kalvachová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78905 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma