Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertising procesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Aplikace metody VSM ve výrobním procesu Atlas Advertising Group, s.r.o.
(Nikola Zamrazilová)2021, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//8kbld9// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
(Ivan Marousek)2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vd2e4/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
(David Hubáček)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p9304/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy
(Kateřina Lipavská)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f9l3q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The use and impact of advertising in social campaigns
(Sanaa Nabil Ali)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwqih/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Monika Hegarová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emf04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Daniel Havlíček)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/npo7x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/stoey/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
(Ornella Kim Buxbaum)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82493 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Persuasive strategies in advertising discourse. A lexico-grammatical and socio-pragmatic analysis
(Jana Pelclová)2010, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rc9yq/ | Filologie (čtyřleté) / Anglický jazyk | Práce na příbuzné téma