Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertising psychologyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
(Aneta Bencová)2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/ozn4pj/ | Řízení rozvojových projektů / | Práce na příbuzné téma
Advertising and Psychology
(Karel Malec)2010, Bakalářská práce, Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//jbmz6q// | Agricultural Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Historical and present use of emotions in advertising
(Daliya Khussainova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti43c/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Psychological and ethical Issues of child-focused advertising
(Tamila Khodjaeva)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laszv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Komika a humor v reklame
(Adriana Hrušková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11642/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Racionálne versus emocionálne apely v reklame
(Denisa Truchlá)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/illa9/ | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Vnímanie reklamy určitým segmentom spoločnosti (vysokoškolák, žena na materskej)
(Martina Cseriová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/6910/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychológia trhu v hotelierstve/CR
(Alžbeta Ľuptáková)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/huqa6/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Au-delà de la beauté : la découverte des stratégies linguistiques dans le slogan et annonces publicitaires de L’Oréal Paris
(Paula Balážiová)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gzkia/ | Francouzský jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma
Reklama - lexikálny fenomén
(Andrea Michajlová)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m2rdt/ | Filologie / Slovenský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma