Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
advertising sloganKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklamnyj slogan v russkom i češskom jazyke
(Igor Kapitula)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f5ouq/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Reklamnyj slogan v russkom i češskom jazyke
(Igor Kapitula)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n83ws/ | Filologie / Ruský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku
(Jaroslava Kopfová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vh0awg// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Au-delà de la beauté : la découverte des stratégies linguistiques dans le slogan et annonces publicitaires de L’Oréal Paris
(Paula Balážiová)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gzkia/ | Francouzský jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
(Karel URBAN)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//qvptkt// | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Role reklamního sloganu v marketingu a image značky
(Anna Matějáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tqdzf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Daniel Havlíček)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/npo7x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/stoey/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Monika Hegarová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emf04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
(Adela Pilátová)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwn9e/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma