Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

advertising-language

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Trends in Development of Advertising Language in the United States of America
 (Vojtěch DUDA)

2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//kinzff// | Filologie / Anglická filologie | Práce na příbuzné téma

"Die Werbesprache und ihre Übersetzung" Analyse ausgewählter deutscher Werbetexte und ihrer Übersetzungen ins Tschechische
 (Lenka Bodyová)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vaogf/ | Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství německého jazyka | Práce na příbuzné téma

Zu Unterschieden in deutschen und tschechischen Übersetzungen von Werbetexten der Automobilindustrie
 (Filip Kopřiva)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/j7njy/ | Překladatelství moderních evropských jazyků / Překladatelství němčiny | Práce na příbuzné téma

Phraseologismen in der Werbesprache. Vorkommen und Funktion der Phraseme in der Bierwerbung
 (Anna Ondráčková)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pwh1y/ | Filologie / Německý jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Verwendung von Fremdwörtern und Fremdsprachen in der deutschen Lebensmittelwerbung
 (Kateřina FIDLEROVÁ)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//xvob6u// | Filologie / Učitelství německého jazyka a literatury (KS) | Práce na příbuzné téma

Sprachliche und außersprachliche Mittel der Werbung - Vergleich der deutschen und japanischen Werbung
 (Pavlína Tesařová)

2015, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/a93uu/ | Filologie (čtyřleté) / Německý jazyk | Práce na příbuzné téma

Die Sprache der Werbespots.
 (Michala ULRICHOVÁ)

2016, Disertační práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//zmbh8e// | Filologie / Německý jazyk | Práce na příbuzné téma

Premeny reklamnej reči v kontexte postmodernej situácie
 (Dajana Székelyová)

2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tipx7/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Sprachliche Analyse der Werbeslogans von pharmazeutischen Firmen und Vorschläge ihrer Übersetzungen ins Deutsche
 (Kristýna Stejskalová)

2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o2bke/ | Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství německého jazyka | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)