Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
albert ceska republika s.r.o.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
(Karolína Lisztwanová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92405 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza rizika strategického záměru společnosti Albert Česká republika, s.r.o.
(Štěpán Lukavec)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93421 | Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingového mixu společnosti Albert Česká republika, s.r.o.
(Marie Hrubá)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//psphbf// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma
Finanční analýza Albert Česká republika, s.r.o.
(Volodymyr Bobrytskyy)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84242 | Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o.
(Kristýna Špačková)2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/mo7ir2/ | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma
Management skladových prostor v distribučním centru ve společnosti Albert Česká republika, s.r.o. Hradec Králové
(Lukáš Voráček)2019, Diplomová práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//c334u0// | Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika | Práce na příbuzné téma
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
(Aneta Nekolová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/i5dq1/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního prostředí maloobchodního řetězce s potravinami
(Jakub Ludvík)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152781 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma