Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ambientni mediaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Ambientní media a jejich využití v marketingové komunikaci
(Rastislav Gredecký)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//lqh9pl// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Ambientní média a jejich efektivita
(Vojtěch Marek)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fa2vub// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Ambientní média v marketingových komunikacích
(Tereza WEIKERTOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1dub2p// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli
(Tomáš BUČINA)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//s1xm0n// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě
(Barbora Šafaříková)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ooyg80// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy
(Ondřej Nečas)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v40muu// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
(Marek Hodný)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tqwn6j// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití grafického a průmyslového designu při tvorbě ambientních médií a jejich aplikace do marketingové komunikace.
(Tomáš Šula)2016, Disertační práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kweiuo// | Výtvarná umění / Multimédia a design | Práce na příbuzné téma
Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu
(Tereza Weikertová)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vhxste// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
(Marek Hodný)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mo4ub6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma