Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ambivalence spotrebiteleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
(Štěpánka Čačíková Kodlová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qegdx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřebitel a ambivalence cen
(David Mejsnar)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/6533 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
(Jan Fidler)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pspwa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma