Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
analysis of customer satisfactionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
(Kateryna Pohrebniak)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/njwov/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Kateryna Grydasova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tswmz/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Analysis of Teahouses in a Selected Region
(Martin Sauer)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/w6ski/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Impact of Customer Satisfaction on Organisations´ Performance
(Daniel Fedor)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//o5yg3a// | Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu | Práce na příbuzné téma
Analysis of the Change Management Process in Agile Software Development
(Miroslav Minárik)2014, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x4eom/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
(Wael Hannachi)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88050 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
(Bineesh Bino)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146957 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
(Olesia Hlushchenko)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/xm5x1/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Beyond customer perception of price discrimination: A consumer behavior analysis and its implications on aviation revenue management
(Katharina Kusch)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53227 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma