Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

analysis of the advertising campaign

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
 (Ivan Marousek)

2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vd2e4/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma

The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
 (Gabriela Kratochvílová)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/dc9ov/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
 (Valeriia Malakhovskaia)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/90898 | Information Systems Management / | Práce na příbuzné téma

"Guys for Themselves": A Textual Analysis of the Staropramen Advertising Campaign
 (Monika Jančová)

2007, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qdv2n/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma

Efectiveness of Facebook Advertising in the Context of a Small Manufacturer of Home Decorations
 (Michala Santusová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/86775 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma

Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
 (Jan HRONSKÝ)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//lc5ftm// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma

Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
 (Veronika Torlakian)

2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//vb4jdt// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma

International women's day, solidarity and the commercialization of womanhood
 (Andrea Catalina TAFUR PEDRAZA)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//bk8ng9// | Humanities / Euroculture | Práce na příbuzné téma

Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
 (Sergey Ioch)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/gr0el/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
 (Yuriy Partala)

2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//in2etq// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma