Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
analyza inzerceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Novinová inzerce jako forma seznámení ve druhé polovině 19. století
(Jiří Gatnar)2021, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/v5fse/ | Humanitní studia / Historie (dvouoborové) | Práce na příbuzné téma
Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení
(Tereza Minářová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//861l1t// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza inzerce nabídky zaměstnání na internetu
(Michaela LUKEŠOVÁ)2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//zio34a// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza inzerce nabídky zaměstnání ve vybraném denním tisku
(Barbora ŠABATOVÁ)2015, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//1yz7tz// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza inzerce v časopisech životního stylu pro muže a ženy
(Martina Koubová)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/2531 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza a návrh řešení inzerce v PPC systému Sklik
(Judita Ouhrabková)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM6310 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Analýza inzerce v časopisech pro ženy
(Barbora Smoleňová)2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/80863 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
(Věra Smýkalová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1wjhui// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
(Věra Smýkalová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l1x5bt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Obsahová analýza inzerce v českých a německých časopisech
(Jana Smrčinová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19533 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma