Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

analyza inzerce

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)
Analýza stylistických prostředků užívaných v inzerci z důvodu většího účinku na spotřebitele
 (Milada Haasová)

2008, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vpgqb/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma

„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
 (Tereza Hálová)

2022, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/t9a5f/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma

Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
 (Martin Trojan)

2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/yrykc/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)