Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
analyza medialni publicityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Publicita zvolené značky (mediální analýza)
(Jana Krpálková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zgr4b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Publicita společnosti Grafton Recruitment - mediální analýza
(Jitka Součková)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3nwgyg// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Mediální analýza značky Kofola
(Vladimíra WUNSCHOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wz5t1j// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační strategie společnosti Hervis Sport a móda s.r.o.
(Blanka Hronová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46796 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza mediální komunikace a prezentace krajských úřadů Kralovehradeckého a Pardubického kraje
(Martin Němec)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//m7g1zo// | Veřejná správa a regionální rozvoj nav.- Hradec / | Práce na příbuzné téma
Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu
(Martina Stejskalová)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//leawdb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech
(Kateřina VLČKOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6bclok// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Publicita společnosti Kooperativa
(Zuzana Rajtrová)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//f8nb43// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Aplikace výsledků analýzy PR na konkrétní firmu
(Klára Rotšeidlová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/7764/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
(Florian Vinařský)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/xj1j7/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma