Theses on the same topic (having an identical keyword):
analyza portfolia zakazniku.Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Analýza portfolia zákazníků a návrh diferenciace vztahů k zákazníkům
(Renata Matoušková)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139684 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Zhodnocení zákaznického portfolia vybrané společnosti
(Helena Krakovská)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/127870 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Optimalizace produktového portfolia strojírenských podniků
(Marie Křížová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ql9j6/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Theses on a related topic
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
(Barbora Topinková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ry89i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
(Irena Krucká)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xh4gm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky
(Vojtěch Homolka)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ckkmx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Využití Paretovy analýzy pro zhodnocení zákaznického portfolia vybrané společnosti
(Jarmila Figalová)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107544 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
(David Polák)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f3ohs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
(Milan Fast)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kz36f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic